13 seznamů, které stojí za to si vést v diáři

1) List základních priorit (Od tohoto listu by se měly odvíjet všechny další. Sepište si, co je pro vás v životě důležité, kde jsou vaše priority a z čeho nechcete ustoupit.)

2) Velké životní sny (Udělejte si seznam věcí, kterých chcete dosáhnout – za pět, deset let. Zapište si věci, o kterých sníte a jednou si je chcete splnit. Bude to seznam, který vás bude vést a který není jen nudným plněním úkolů.)

3) Knížky k přečtení (Hodně z nás touží po tom, udělat si více času na čtení. Zapisujte si, které knížky vás zaujaly nebo o kterých jste někde slyšely chválu. Snadněji pak po nějaké sáhnete.)

4) Nově věci, které zkusím (Nové restaurace, hobby, sport, recepty.)

5) Místa, která navštívím (Někdy o určitých místech zaslechneme ve filmu nebo čteme v knížce - dejte je na papír. Nemusíte být ani tolik specifičtí – může to být např. restaurace v centru města, zábavní park v Evropě.)

6) Momentální nápady (Někdy nás nové nápady přepadnou po cestě v metru, někdy po dvou skleničkách – zapište si je, později se budou hodit.)

7) Věci, kterých jste dosáhli (Týdně nebo měsíčně si zapisujte věci, které se vám povedli. Je fajn někdy vidět také to hotové a ne jen to, co máte před sebou. Dobrý motivační motor.)

8) Rychlé úkoly (Věci, které vám zaberou maximálně deset minut - utřídit emaily, utřít stůl, … )

9) Co udělám časem (Časově náročnější úkoly - vyklidím skříň, setřídím fotky, ….)

10) Věci, které si potřebujete koupit (Něco na sebe, něco do bytu. Mějte plán a lépe si pak rozvrhnete finance.)

11) Nápady na dárky (Dostali jste nápad na super dárek pro mamku nebo přítele? Zapište si to, až přijde čas, bude se vám to hodit.)

12) List díků (Za co jste vděční, co vám udělalo radost – každý den, každý měsí.)

13) Fitness list (Zapisujte si plány pro zdravější životní styl – začnu běhat, nebudu pít limonády, budu víc jíst ovoce…)